استارت بیمه ملت برای ثبت رکوردهای جدید؛

رشد ۱۰۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۳

براساس گزارش فعالیت منتشر شده یک ماهه در سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بیمه ملت موفق شد در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۳ درصد بیشتر حق بیمه تولید کند.




به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ این شرکت حکایت از تولید مبلغ ۲۸۱۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال حق بیمه دارد که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش بیش از ۱۰۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

حق بیمه تولیدی شرکت در فروردین سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳۸۷ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال بوده و بدین ترتیب شرکت با مدیریت صحیح و هدف گذاری‌های صورت گرفته، توانسته در فروردین سال‌جاری حدود ۱۴۳۱ میلیارد ریال بیشتر حق بیمه تولید کند.

همچنین خسارت پرداختی شرکت در اولین ماه سال‌جاری مبلغ ۸۳۸ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال بوده که این رقم هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش حدودی ۳۶ درصدی مواجه شده که نشان‌دهنده پایین آمدن نسبت خسارت شرکت بیمه ملت در ادامه روند کاهشی این نسبت در سال ۱۴۰۲ و رسیدن نسبت خسارت بیمه ملت در فروردین ماه ۱۴۰۳ به حدود ۲۶ درصد می باشد.

بیمه ملت در فروردین ۱۴۰۲ مبلغ ۱۱۴۶ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده بود که بررسی‌ها نشان می‌دهد در فروردین امسال مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال کمتر خسارت پرداخت کرده است.

نسبت خسارت بیمه ملت در فروردین ماه ۱۴۰۲ بیش از ۸۲ درصد بوده که با کنترل و مدیریت ریسک در حق بیمه تولیدی، این نسبت در پایان سال ۱۴۰۲ به ۵۱ درصد رسیده که ۷ درصد کمتر از میانگین صنعت بیمه، براساس آمار منتشره بیمه مرکزی بوده است.

بیمه ملت سال ۱۴۰۳ را پرقدرت‌تر از گذشته آغاز کرده و گزارش فعالیت منتشر شده حکایت از ماه‌هایی پر کار و موفقیت آمیز برای این شرکت دارد و به نظر می‌رسد سال‌جاری برای این شرکت سرشار از دستیابی به رکوردهای جدید در جهت پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار