پیش بینی سود ۵۰ هزار میلیارد ریالی برای سال آینده شرکت توسعه نیشکر/آخرین وضعیت هفت تپه

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از پیش بینی سود ۵۰ هزار میلیاردریالی برای سال آینده خبرداد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از پیش بینی سود ۵۰ هزار میلیاردریالی برای سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایران اکونا، عبدعلی ناصری در نشستی خبری ضمن ارایه گزارشی از وضعیت شرکت متبوعش در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت شرکت هفت تپه، گفت: درحال حاضر شرکت هفت تپه را به صورت مدیریت پیمان اداره می کنیم.

وی افزود: اراضی هفت تپه بازسازی و مشکلات نیروی انسانی این شرکت حل شده و کارکنان شرکت هفت تپه پس از همسان سازی و طبقه بندی مانند سایر کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی حقوق و مزایا دریافت می کنند. مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: برای سال جاری تولید 70 هزار تن شکر از شرکت هفت تپه پیش بینی می کنیم .

عبدعلی ناصری شرکت در سال ۹۸ با زیان ۱۶۰۰ میلیارد ریال به مدیریت جدید تحویل گردید سود سال ۹۹ شرکت توسعه نیشکر را ده هزار میلیارد ریال، سال ۱۴۰۰ را ۴۰ هزار میلیارد ریال و ۱۴۰۱ را به دلیل خشکسالی ۳۳ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: تولید ۷۰۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پیش بینی شده است که امسال محقق خواهد شد.

وی به دیگر محصول تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: تولید الکل با ظرفیت ۳۰ میلیون لیتر در سال پیش بینی شده است که قابلیت افزایش این ظرفیت به ۳۶ میلیون لیتر هم وجود دارد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از گاز حاصل از تخمیر ملاس یخ خشک و گاز بیو دی اکسید کربن که مورد نیاز صنایع غذایی ، پزشکی و سایر صنایع تولید می شود.

عبدعلی ناصری در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر کارخانه ای با ظرفیت تولید ۱۳۲ هزار مترمکعب ام دی اف و کارخانه دام سنگین هزار راسی و کارخانه خوراک دام ۱۰۰ هزار تنی داریم و ظرفیت تولید 240 هزار تن کاغذ تحریر مورد نیاز کشور از باگاس نیشکر نیز پیش بینی شده است که با تحقق آن از واردات بی نیاز خواهیم شد.

وی محصول اصلی این شرکت را شکر سفید عنوان کرد و گفت علاوه بر آن : ظرفیت تولید 10 هزار تن شکر قهوه ای در سال را داریم و درحال حاضر 12 هزار تن شکر دارویی تولید می کنیم و توانایی صادرات 4 تا 5 هزار تن صادرات شکر دارویی به شرط حذف مقررات دست و پاگیر را داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی همچنین از راه اندازی واحد تولید اسانس اکالیپتوس خبرداد و گفت: در این واحد 144 هزار لیتر اسانس اکالیپتوس تولید خواهد شد.

گفتنی است خبرنگاران رسانه های گروهی از روند تولید کارخانجات توسعه نیشکر و صنایع جانبی بازدید و سوالات خود را از مدیرعامل این شرکت پرسیدند./

انتهای پیام

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار