به پاس تلاش و افتخارآفرینی در عرصه ملی و بین‌المللی

دکترای افتخاری هیات علمی و داوران جامعه مخترعین و مبتکرین ایران به علیرضا افضلی تعلق گرفت

به پاس قدردانی از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های علیرضا افضلی در سطوح ملی و بین‌المللی، دکترای افتخاری هیات علمی و داوران جامعه مخترعین و مبتکرین ایران به وی اهداء شد.



به گزارش خبرنگار ایران اکونا، هیات علمی و داوران جامعه مخترعین و مبتکرین ایران به پاس تلاش‌های دکتر علیرضا افضلی و کسب جایزه سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۲ از وی قدردانی و ایشان را شایسته دریافت دکترای افتخاری جامعه مخترعین و مبتکرین ایران در رشته اقتصاد دانست.
در تقدیرنامه‌ای که به همین منظور خطاب به دکتر علیرضا افضلی و با امضاء هیات علمی و هیات داوران  جامعه مخترعین و مبتکرین جمهوری اسلامی ایران تحریر شده است، چنین آمده؛ جناب آقای دکتر علیرضا افضلی تلاش و نوآوری‌های شما به عنوان یک پژوهشگر طی سال‌های ۲۰۲۰ الی ۲۰۲۳ در بخش های مختلف علمی و صنعتی و ارائه فناوری های نوین در کشور جمهوری اسلامی ایران، شایان تقدیر و سپاسگزاری است.
ضمن تشکر صمیمانه و ارج نهادن به این تلاش‌ها و همت پرثمر شما که در شکوفایی و توسعه اقتصادی و صنعتی و اعتلای علم و معرفت در جامعه اسلامی فوق العاده موثر بوده است از خداوند منان خواهانیم که پویندگان این طریق نهادهای اجرایی کشور را از نتایج افکار و اندیشه خود بهره مند نمایید. بدینوسیله به منظور قدردانی از کوشش‌هایی که برای پیشبرد علوم و صنایع کشور نموده‌اید و براساس رأی هیات علمی و داوران جامعه مخترعین و مبتکرین ایران شما را مفتخر به دریافت دکترای افتخاری این جامعه نموده و امید است همچنان در عرصه تلاش برای سازندگی، الگویی در کشور جمهوری اسلامی ایران باشید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار