طی مراسمی؛

سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان معرفی شد

خرم‌آباد- طی مراسمی، «محسن اسدبیگی» به عنوان سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان معرفی شد.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه، طی مراسمی «محسن اسدبیگی» به عنوان سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان معرفی شد.

پیش از این «شاهدخت فتحی بیرانوند» مدیرکل بیمه سلامت لرستان بود.

محسن اسدبیگی سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات «شاهدخت فتحی بیرانوند»، اظهار داشت: اعتقاد به همکاری و هماهنگی بین بخشی سرلوحه کار ما است و به تنهایی خدمات رسانی به مردم در سطح کشور امکان پذیر نیست و در این زمینه همکاری لازم باید صورت بگیرد.

وی، ادامه داد: موفقیت‌های خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته که مدیون هماهنگی بین بخشی با دیگر ادارات بوده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اقدامات خوب بیمه در حوزه سلامت در دوران کرونا، افزود: در بحث کرونا طبق ارزیابی معاونت بهداشت و درمان استان لرستان کمترین مرگ و میر را در کشور به خود اختصاص داده و در این زمینه هم هماهنگی بین بخشی مسئولین در سطح استان علت این موفقیت بزرگ بوده است، امیدواریم با همکاری همه در ادامه خدمات رسانی به مردم گام‌های مهم‌تری برداشته شود.

اسدبیگی، افزود: بیمه، سایبان سلامت است، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که بیمار به جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی، عنوان کرد: خوشبختانه به دلیل خوش فکری و درایت همکاران، سازمان بیمه سلامت به سمت سازمان الکترونیک و هوشمند در حرکت است و ارائه خدمات بهتر به مردم هدف ما است و خدمت به مردم هم کمتر از عبادت نیست.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار