رئیس سازمان بسیج سازندگی:

نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در بیرجند ایجاد می شود

بیرجند- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی تا دهه فجر در بیرجند راه اندازی می شود.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، محمد زهرایی صبح سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در بیرجند اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی خود با تمام سرمایه‌اش وارد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ترورهای کور، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و کوچک کردن سفره مردم را دنبال کرد تا به انقلاب اسلامی آسیب بزند.

زهرایی افزود: ایران اسلامی هر چند قصد تهاجم و حمله نظامی به هیچ کشوری در هیچ کجای جهان را ندارد ولی برای دفاع از خود از نظر نظامی مسیر رو به رشد را طی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی هجوم شناختی را دنبال می‌کند، گفت: استکبار با ابزار رسانه، بزرگنمایی و کوچک نمایی مسائل و با بهره‌گیری از فضای مجازی حکمرانی بر اذهان مردم را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: دشمن حتی بی حجابی بانوان را نیز نمی‌خواهد بلکه بالاتر از آن به دنبال تغییر معناها و تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش در جامعه هستند.

زهرایی با تأکید بر اینکه مردم از مسئولین در میدان ماندن، شفاف و سالم ماندن و عملکرد صادقانه می‌خواهند، گفت: ما باید جای خود را در تاریخ مشخص کنیم و به وظیفه‌مان در قبال انقلاب و کشور عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مخالفان و معاندان می‌خواهد مکاتب غربی سوخته را در جامعه ما ترویج کند، اظهار کرد: با ترویج این مکاتب معانی در ذهن‌ها تغییر می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: متأسفانه هنوز افرادی اقتصاد مقاومتی و جنگ ترکیبی را جدی نمی‌گیرند.

زهرایی در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، گفت: این صندوق‌ها یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر عضو دارند که در کنار هم یک زیست اجتماعی را تجربه می‌کنند.

وی بیان کرد: صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همت بسیج سازندگی و با پول پاک مردمی راه اندازی شده‌اند و در مسیر بانکداری اسلامی حرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۶ تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات می‌دهیم.

وی یادآور شد: با همکاری استانداری خراسان جنوبی و سایر دستگاه‌های متولی، نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات اشتغال خانگی و اقتصاد مقاومتی را با ۱۰۰ غرفه تا دهه فجر ایجاد خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از صندوق‌های قرض‌الحسنه نمونه، تسهیل گران برتر و طرح‌های پژوهشی منتخب تقدیر شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار