عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:‌ مالیات از سرمایه راکد و بخش غیرمولد اخذ شود

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اخذ مالیات از زمین و سرمایه راکد و بخش غیرمولد باید محقق شود.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی‌اصغر عنابستانی عصر امروز در جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: اصلاح ساختار اقتصادی دولت سبب شده تا اقدامی برای بهبود وضعیت اقتصادی انجام یابد.

وی بیان کرد: حرکت دولت تاثیر چندانی برای اصلاح اقتصاد کشور به همراه ندارد و باید اصلاح ساختاری در نظام مالیاتی، گمرکی و بانکی به شکل صحیح انجام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید وضعیت مطلوبی برای کاهش فرآیند نظام بروکراسی شاهد باشیم و امید می‌رود اقدامات لازم برای تخصیص ارز چهار هزار و 200 تومانی اصلاح شود در حالی که باید ساختار نظام اقتصادی در بخش‌های مختلف تحقق پیدا کند.

عنابستانی بیان کرد: هر چه سریع‌تر باید فرآیند کشور به نفع تولید تغییر یابد و در این زمینه تولیدکنندگان باید هم از مالیات معاف شوند و در این زمینه باید یارانه مورد نیاز به آن‌ها پرداخت شود.

جزئیات مؤلفه‌های مهم در طراحی مالیات بر عایدی سرمایهخریدوفروش غیرمجاز ارز مشمول پرداخت مالیات شد/ شناسایی 1005 سوداگر ارزی با گردش مالی 10 هزار میلیارد تومانیتعیین تکلیف "گواهی سپرده کالایی" توسط سازمان مالیاتی، ظرف یک ماه آیندهوی تصریح کرد: اخذ مالیات از زمین و سرمایه راکد و بخش‌های غیرمولد امری لازم و ضروری است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: ما انتظار داریم تا دولت با همراهی مجلس انقلابی هر چه سریع‌تر فرآیند کشور را به نفع تولید و سرمایه‌گذاران هدایت کنیم و با اصلاح ساختار مالیات پشتیبانی‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار