با حضور افندی زاده برگزار شد

بررسی برنامه هفتم توسعه اقتصادی در حوزه راه و شهرسازی

سرپرست وزارت راه و شهرسازی، تعامل، هم افزایی و آسیب شناسی برنامه های پیشین را گامی مؤثر در پیشبرد احکام مربوط به این وزارتخانه در برنامه هفتم توسعه اقتصادی بیان کرد.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت و راه و شهرسازی؛ شهریار افندی زاده در جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه و با حضور جمعی از معاونان این وزارتخانه، بر فوریت واکاوی احکام مربوطه تأکید کرد.

سرپرست وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که بایستی نگاه انفرادی حذف شود و تعامل، هم‌فکری و هم‌افزایی جایگزین شود، به تلاش برای ثبات وزارتخانه اشاره کرد.

وی افزود: در پی ایجاد ثبات و شرایط مطلوب، تلاش می‌شود تا از ظرفیت صحبت کردن و گفتمان استفاده شود و بیان کرد: زمان اختصاصی برای حل مسائل و مشکلات هریک از بخش‌ها در برنامه وجود دارد.

او همچنین تکمیل کارهای باقی‌مانده و اقدامات مؤثر همراه با تعیین بازه زمانی را ضروری دانست.

در این جلسه که با حضور معاونان و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برگزار شد، سرپرست وزارت راه و شهرسازی با اختصاص زمان کافی به هر یک از اعضا، نقطه نظرات آن‌ها را شنید و لزوم بهره بری از دانش و تجربه افراد را یادآور شد.

در پایان افندی زاده به جمع بندی موارد مطرح شده پرداخت و مشاهده دقیق و آسیب شناسی برنامه‌های قبلی، هدف‌گذاری مشخص، پیگیری مجوز اهداف، جمع‌آوری داده و اطلاعات در خصوص دفاع از موارد پیشنهادی به دولت، تشکیل کمیته‌ها و پیگیری چندلایه را ضروری ارزیابی کرد.

وی همچنین با تأکید بر فوریت موضوع، درنگ را جایز ندانست و تلاش، تعهد و روحیه جهادی همکاران را ظرف سه روز آینده در خصوص برنامه هفتم توسعه اقتصادی خواستار شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار