در سال جاری انجام می‌شود؛

ایجاد ۳ هزار نیروگاه خورشیدی توسط بسیج سازندگی استان قزوین

قزوین- مسئول اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: با هدف ایجاد درآمد پایدار و کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی ۳ هزار نیروگاه خورشیدی در سال جاری ایجاد می‌شود.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نیکجو در آئین تقدیر از فعالان برتر در حوزه اشتغال و مسئولین صندوقهای قرض‌الحسنه اشتغالزایی استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: تاکنون حدود ۴۴۵ صندوق قرض‌الحسنه ایجاد شده که ۲۲ هزار نفر را با هدف اشاعه فرهنگ قرص الحسنه تحت پوشش خود قرار داده است.

مسؤول اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: ۲۹ میلیارد تومان موجودی این صندوق‌ها بوده و ۴۹ میلیارد ایجاد اشتغال انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۳ هزار فرصت شغلی ایجاد شده عنوان کرد: در حوزه کار، تعاون و فعالیت جمعی ۴۵ تعاونی فراگیری اشتغال تأسیس شده است.

این مسئول ابراز کرد: در سال گذشته ۹۹ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و کمیته امداد برای واحدهای راکد و افراد جویای اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار ۴۵۰ فرصت شغلی در سال گذشته ایجاد شده است تصریح کرد: در سال جاری ۲۲۰ میلیارد تومان از تبصره ۱۶ برای ایجاد فرصت شغلی اختصاص پیدا می‌کند که افراد از هفته اینده معرفی خواهند شد.

نیکجو تاکید کرد: ایجاد اشتغال در کنار آموزش و مهارت آموزی و همچنین رفع موانع تسهیل و اخذ مجوز را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی در پایان گفت: در سال جدید ۳ هزار نیروگاه خورشیدی طی توافقی پنج جانبه در راستا رسیدن به درآمد پایدار، کاهش مصرف سوخت فسیلی و کمک به دولت ایجاد می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار