گلایه های پرسنل به مدیرعامل پروازی یک منطقه اقتصادی

از حضور پر رنگ مشاورین میلیونی تا بی میلی برای استفاده از پیمانکاران بومی

 از پرسنل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در نامه  که برای پایگاه خبری ایران اکونا ارسال شده است نسبت به برخی از سوء رفتارهای مدیرعامل این منطقه گلایه کردند‌. 

حضور کمرنگ آقای مدیرعامل در محل شرکت در تهران و در منطقه لامرد به علت ساکن بودن در شیراز از جمله مواردی است که باعث اعتراض برخی کارکنان شده است. 

گویا ازدیاد مشاورین آقای مدیرعامل که حقوق های بالا نیز دریافت می کنند صدای کارکنان را درآورده است جالب اینکه برخی از مشاورین نیز همچون مدیر عامل حضور کمرنگی در شرکت دارند. 

عدم انعقاد قرارداد با پرسنل با گذشت حدود چهار ماه از ابتدای سال و تهدید به اخراج نیز از جمله مواردی است که در نامه گلایه آمیز کارکنان به چشم می خورد.

از سوی دیگر با توجه به حضور پیمانکاران بومی گویا از این افراد نیز آنطور شاید و باید در پروژه ها استفاده نمی شود. 

آقای مدیرعامل پروازی که گویا نه اغلب اوقات در تهران است و نه در منطقه لامرد خودروی شرکت را نیز برای تردد به شهر ثالث یعنی شیراز برده و از آن استفاده می کند. 

البته گویا به جز ماشین یک راننده نیز با حقوق و مزایا در اختیار آقای مدیرعامل و خانواده محترم است.

این موضوع در حالی است که شرکت هیچ دفتری در شهر شیراز نداشته و صرفا محل زندگی آقای مدیر عامل است. 

از موارد دیگری که در این نامه آمده است استفاده از هتل برای برخی مشاورین و میهمانان آقای مدیرعامل به جای حضور در مهمانسرای شرکت است که این نیز خود نیازمند شفاف سازی است. 

در این نامه به جزئیات برخی موضوعات که از نگاه کارکنان و پرسنل تخلف محسوب می شود اشاره شده است که در پایگاه خبری تفسیر خبر در حال بررسی است تا در صورت تایید بخش هایی از آن منتشر خواهد شد./انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار