نقشه راه وزارت اقتصاد جراحی اولیه اقتصاد است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی نقشه راه وزارت اقتصاد را نیاز امروز کشور دانست و آن را به جراحی اولیه اقتصاد تشبیه کرد و گفت:از وزارت اقتصاد برای ریل گذاری خوبی که در بخش های مختلف اقتصادی از جمله بانک،تورم،خلق پول،کسب و کار...انجام داده است تشکر میکنم.

حسین حسین زاده درگفت و گو با ایران اکونا با اشاره به اینکه نقشه راه وزارت اقتصاد برای رشد غیر تورمی اقتصاد را مطالعه کرده است، گفت: نیاز امروز کشور ریل گذاری صحیح است.آقای خاندوزی هم در کمیسیون اقتصادی بوده و هم سالهای سال در اقتصاد فعال بوده و فضای اقتصاد را کاملا می شناسند.

نماینده مردم  لارستان،خنج، گراش و اوز  افزود: این سیاستها باید عملیاتی شود.این نقشه راه یک جراحی اولیه اقتصاد است که مورد نیاز حال و روز فعلی اقتصاد است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر تولید و اشتغال تقویت و تورم کاهش یابد به طور قطع وضعیت معیشتی مردم بهبود یافته و شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر گشایش سیاسی در مذاکرات اتفاق بیافتد و با سیاستهای اقتصادی عجین شود اثرات نقشه راه بیشتر هم خواهد شد.

حسین زاده در ادامه به نکاتی اشاره کرد که بهتر است در نقشه راه گنجانده شود و گفت: من فکر می کنم در بخش صنعت خودرو باید از ظرفیت های بخش خصوصی  استفاده کرد و واردات خودرو را بدون انتقال ارز و به اندازه نیاز کشور وارد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: همچنین در بخش انرژی توصیه میکنم پروژه های اولویت دار مورد توجه قرار بگیرد و بودجه به بخشهایی تخصیص پیدا کند که در زمستان مشکل کمبود گاز و در تابستان مشکل کمبود برق نداشته باشیم./

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار