استاندار ایلام:

زمینه لازم برای استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام فراهم است

ایلام-استاندار ایلام گفت: زمینه لازم برای استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام فراهم است.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا امروز سه‌شنبه در دیدار با سردار محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مجموعه مدیران این وزارتخانه خواستار استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان ایلام شد.

در این نشست در خصوص موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام بحث و گفتگو شد و در پایان تصمیمات لازم مصوب و مقرر شده مجوزات لازم برای استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان اخذ گردد.

بهرام‌نیا به همراه امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مجموعه مدیران این وزارتخانه از نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان بازدید به عمل آورد.

در حاشیه این بازدید استاندار ایلام خواستار بهره‌مندی استان از قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان با توجه به بکارگیری فناوری‌های جدید و تکنولوژی نو در این صنایع در زمینه‌های نفت، گاز کشاورزی و اقتصادی و اشتغالزایی و … شد که مقرر شد از این صنایع و قابلیت‌ها در برای توسعه استان استفاده شود.

استاندار ایلام همچنین از سردار نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع دعوت به‌عمل آورد برای شروع فعالیت‌های اقتصادی متناسب با استعدادهای استان در رسته‌های مختلف تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک به استان سفر کنند که با قول مساعدت ایشان مواجه شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار