رحیمی‌جهان‌آبادی در صحن مجلس مطرح کرد؛

اولویت کشور حل مشکلات مردم است نه اصلاح قانون انتخابات

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، باید مشکلات مردم در اولویت مجلس باشد، نه اصلاح قانون انتخابات.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس در جریان رسیدگی به گزارش ایران اکونا به نقل از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: شرمنده‌ایم که در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، برای اصلاح قانون انتخابات فرصت گذاشتیم!

وی بیان کرد: سوال این است که اگر دوباره وارد مجلس شویم، چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آنها ایجاد می‌شود؟ ما باید مقداری به حل مشکلات اقتصادی کشور، بدبختی‌های مردم، کاهش تورم و کنترل قیمت دلار فکر کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایرادی ندارد که قانون انتخابات را اصلاح کنیم، اما اولویت کشور باید حل مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های مردم باشد.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که ما در اینجا حضور داریم تا قانون انتخابات را اصلاح کنیم، اما فکر کنید به اینکه چه کسی قرار است پای صندوق بیاید که به من و شما رأی دهد. مشکلات مردم باید در اولویت بررسی در صحن مجلس باشد.

اظهارات این نماینده مجلس باعث شد که جو صحن علنی برای دقایقی متشنج شود و برخی برخی از نمایندگان با نشان دادن و فریاد زدن عدد ۲ مخالفت خود را با اظهارات رحیمی جهان آبادی نشان دادند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار