رئس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۱۳ پروژه ماده ۵۶ در مازندران تعریف شده است

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۱۳ پروژه در قالب ماده ۵۶ در استان طراحی شد که هنوز به مرحله قرارداد با بانک نرسیده است.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران با تاکید بر شناسایی وظرفیت های بودجه‌ای دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: تهاتر نفت از جمله ظرفیت‌های بودجه‌ای محسوب می‌شود و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی گفت: به رغم آنکه برخی دستگاه‌های کارهای مقدماتی برای تهاتر نفت انجام دادند اما جذب چندانی نداشتیم و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با تاکید بر واگذاری شرکت‌های دولتی گفت: طبق بند ماده ۵۶ سه هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبارات در این بخش مصوب شده است و تاکنون ۱۳ طرح در حوزه‌های آب منطقه‌ای، آب وفاضلاب، بهداشت و درمانی و غیره داریم و هنوز وارد مرحله قرارداد با بانک نشده است.

فتح الله پور با اشاره به بند الف تبصره بند و بازآفرینی بافت‌های فرسوده و شهری و غیره گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبارات در این بخش درنظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران توسعه حمل ونقل شهری، ساماندهی حاشیه نشینی، توسعه دستگاه‌های زباله سوز را از دیگر بندهای تبصره ۵ ذکر کرد و افزود: در تبصره ۶ بودجه نیز برای آبرسانی عشایری و روستایی بودجه‌های مصوب و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تبصره حمایت از تولید و اشتغال، بودجه فعالیت‌های فرهنگی، اورژانس و هلال احمر و غیره گفت: برای هر بخش بودجه‌هایی درنظر گرفته شد و دستگاه‌های استان باید نسبت به ارائه طرح و جذب بودجه اقدام کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار