همزمان با ایام دهه فجر انجام شد:

ورود دوقطار جدید پنج ستاره به ناوگان نورالرضا

دکتر محمد درگاهی از ورود دو رام قطار جدید پنج ستاره به ناوگان حمل و نقل شرکت قطارهای پنج ستاره نور خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت قطارهای پنج ستاره نور، مدیرعامل شرکت قطارهای پنج ستاره نور از ورود دو رام قطار جدید پنج ستاره به ناوگان شرکت قطار های نور همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و گفت: شرکت قطارهای نور از ابتدای تاسیس  تا ابتدای سال جاری با دو رام قطار 5 ستاره فعالیت می کرد که با تلاش همکاران در سال جاری موفق به اضافه کردن سه رام قطار 5 ستاره جدید به ناوگان ریلی کشور شد.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سامانه اتوماسیون فرایندهای قطار با نام افق سامانه ای بود که برای اولین بار در صنعت حمل و نقل کشور از سوی شرکت نورالرضا به منظور کنترل و نظارت بر فرایندهای داخلی قطار( بین راهی) راه اندازی شد تولید این سامانه به عنوان یک محصول قابل توسعه با بهره گیری حداکثری از توانمندی متخصصین داخلی شرکت ، در کل صنعت حمل و نقل ریلی مسافری، با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، به خصوص توجه به فعالیتهای دانش بنیان و با هدف عملکرد مالی، ارزیابی کارکنان قطار، نظارت بر بهبود کیفت خدمات به انجام رسیده است.

درگاهی همچنین به اتمام پروژه ارتقای ۲۶ دستگاه واگن در کلاس پنج ستاره اشاره کرد و ادامه داد: تمام مراحل پروژه اعم از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، بروزرسانی تجهیزات، امکانات فنی واگن مطابق با الزامات پنج ستاره راه‌آهن ج.ا.ا ، بدون برون سپاری و با تکیه بر تخصص و تجربه داخلی شرکت انجام شده است و موفق به اخذ مجوز بهره برداری از ناوگان مذکور با کلاس پنج ستاره از سوی راه آهن ج.ا.ا شده‌ایم.

افتتاح یک رام قطار جدید در شهریورماه

دکتر درگاهی در ادامه به پنج ستاره شدن یک رام قطار جدید در شهریور ماه سال جاری اشاره کردو گفت: با وجود تمام مشکلات پیش روی صنعت حمل و نقل ریلی با همکاری و همراهی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان همواره پی گیر حقوق سهامداران هستیم و از امکانات موجود بیشترین استفاده را می کنیم.

کسب رتبه اول رضایتمندی مشتریان

وی اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پایان نوروز 1401 شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا همچنین موفق به اخذ رتبه برتر در ارایه  خدمات حمل و نقل ریلی مسافری گردید، این دستاورد حاصل برنامه ریزی های انجام شده و تلاش شبانه روزی اعضای ستاد نوروزی شرکت و کلیه همکاران با هدف توسعه کیفی در ارایه خدمات و افزایش حداکثر رضایتمندی مسافرین گرامی بوده است.

مدیر عامل شرکت قطار های نور افزود: هم زمان با راه اندازی قطارهای پنج ستاره جدید، در حال برنامه ریزی تغییرات کیفی خدمات تحت نظارت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دکتر درگاهی همچنین در ادامه از تهیه سند چشم انداز5 ساله شرکت خبرداد و گفت: برنامه پنج ساله شرکت را بر اساس امکانات و ظرفیت های شرکت تهیه و به مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان تقدیم کردیم که در نهایت پس از بررسی بیشتر تایید و به منظور تدوین آیین نامه های مربوطه و اجرا ابلاغ شد.

وی گفت: آماده برگزاری مجمع عمومی شرکت در موعد مقرر هستیم.

مدیر عامل شرکت قطار های نور در ادامه گفت: برخود لازم می دانم از مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان به دلیل حمایت های بی دریغ و از مسولین راه آهن به دلیل همکاری صمیمانه و همچنین از تلاش همکاران شرکت به دلیل همراهی اجرایی و کمک به توسعه کیفی و اجرای دقیق آیین نامه ها و قوانین تشکر کنم./

انتهای پیام

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار