نرخ گاز مایع در خراسان جنوبی اصلاح شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اصلاح نرخ گاز مایع در استان خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی سرگلزایی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ گاز مایع در استان اصلاح شده و به ازای هر کیلو گاز مایع مبلغ 2 هزار و 536 تومان دریافت می‌شود. 

 وی افزود: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در کشور به صورت ملی هنوز تصمیم‌گیری درباره نرخ جدید نداشته است و اگر جایگاهی مبلغی بیشتر از مبلغ اعلام شده دریافت کرد، مردم می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس 124 برای پیگیری اعلام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مجموع 5 شرکت توزیع گاز مایع در استان وجود دارد بیان کرد: در مورد تأمین گاز مایع برای استان نیز هیچ محدودیتی نداریم و بر اساس تراکنش‌های درگاه سامانه شرکت ملی نفت، گاز نیز تأمین می‌شود.

سرگلزایی عنوان کرد: بر اساس‌ اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی، افرادی که نیاز به دریافت گاز مایع دارند می‌توانند در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) درخواست خود را ثبت کنند تا سهمیه آن‌ها روی کارت بانکی‌شان شارژ شود.

وی اظهار داشت: کسانی که شغل و حرفه آن‌ها به صورتی است که پروانه‌ای ندارند امکانی برای آنان در این سامانه ایجاد شده تا بتوانند به صورت موقت در قسمت مشاغل فاقد پروانه ثبت‌نام کنند و متعاقباً ساماندهی در این مورد صورت می‌گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار