مدیرعامل چاکوچ مطرح کرد

نابودی «رقابت» حاصل رفتار متناقض مالیاتی در صنعت غذا

نشست خبری «شرکت چاکوچ افتخار ایرانیان» با حضور دانیال زرگان مدیرعامل این شرکت برگزار شد.زرگان در این نشست خبری با بیان اینکه این شرکت طی سه سال توانست رکوردها را در ایران جا به جا کند، اظهارداشت: این شرکت در کمتر از یکسال به 50 شعبه رسید و این پیشرفت نیازمند زیرساخت هایی بود که ما برای این شرکت طراحی کرده بودیم.

وی با بیان اینکه ما به پرداخت مالیات احترام می گذاریم از مسئولین خواست که در این مورد تخفیفات و امتیازهایی را نیز برای شرکت‌های زنجیره‌ای در نظر بگیرند.

زرگان معتقد است معافیت مالیاتی برندهای غیرزنجیره‌ای نوعی تبعیض در این صنعت ایجاد کرده است که این اقدام توان رقابت را در برندهای زنجیره‌ای کاهش داده است.

زرگان از شرکت چاکوچ افتخارایرانیان به عنوان گروه پشتیبان خانواده چاکوچ یاد کرد که با ارائه خدمات حرفه ای و دلسوزانه در زمینه های مختلف فعالیت می کند و برای پیشرفت برند چاکوچ و جلب رضایت شعبه داران و مشتریان تلاش می کند.

مدیر عامل شرکت چاکوچ؛ داشتن تیم آی تی، خدمات تماس مرکزی، آشپز و سرآشپز، تیم بازرسی و نظارت ، تیم طراحی ، تیم تولید محتوا و باشگاه مشتریان را از جمله خدمات این شرکت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ما سبک تبلیغات را تغییر دادیم گفت: این شرکت با سرمایه گذاری بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی ترین راه های جذب مخاطب ، آمار فروش و سودهی شعب خود را افزایش داده است. این درحالی است که با توجه به استقبال مردم ازفضای مجازی ، شرکت چاکوچ با شناسایی صفحات پرطرفداری که توانایی ارتقاء برند و آشنایی بیشتر مردم با چاکوچ را فراهم می کند در حال همکاری هستیم.

زرگان که طی یک دهه و بدون هیچگونه حامی و فقط با یک وانت؛ فروش ساندویچ و مواد غذایی را آغاز کرده و بنیادنگذار پنیر کشدار بوده و که این پنیرباعث محبوبیت ومعروفیت او در بین مردم شده و بعد از پشت سر گذاشتن سختی های بی شمار؛ امروز به یکی از برند های معروف ایران تبدیل شده است؛ برندی که حتی در اوج تحریم های بین‌المللی ، کرونا و قرنطینه نیز کم رنگ نشد و با داشتن تیم پشتیبانی و طراحی‌های به‌روز، همچنان سرپا مانده است.

مدیرعامل شرکت چاکوچ، دستگاه های مورد استفاده برای تهیه جوجه سوخاری را تولید داخلی اعلام کرد و ساخت آن را الهام گیری از دستگاه فلافل پزی عنوان کرد و خبر داد که برای تهیه جوجه سوخاری از جوجه های ۲۷ روزه استفاده می‌شود.

زرگان در حالی که 4 سال گذشته برای او خرید یک پراید تبدیل به یک رویا شده بود اما او اینک با فعالیت ۱۱ ساله خود در عرصه مواد غذایی و به مدد طراحی های نو و تیم پشتیبان قوی به موفقیتی رسیده که هم اکنون یکی از برند های معروف ایران در صنعت غذایی است.

مدیرعامل شرکت چاکوچ ، موفقیت این شرکت را مدیون شریک خود « بابک بختیاری» می داند که با او چند سال پیش در سمیناری آشنا شده و قرار داد آغاز به کار برند مرغ کامل سوخاری را با آقای بختیاری در سال 1398 کلید زده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بزودی چاکوچ وارد فرابورس شده و نفر اول بورس باشد.

زرگان خبر داد که با راه اندازی شرکت چاکوچ ، برای قریب به 1200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است و سال گذشته نیز این شرکت توانسته است لوگوی برتر فرانچایز غذایی را در ایران کسب کند.

مدیرعامل شرکت چاکوچ در پایان از صدور برند چاکوچ به سایر کشورها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر زیرساخت های بین المللی آن آماده نشده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار