مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر رفع می‌شود

بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با پیگیری مسئولان دستگاه‌های مختلف مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: با همه توان برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: امروز با حضور دستگاه‌های اجرایی شاهد بررسی مشکلات ۲۰ شرکت تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستیم.

صفوی بیان کرد: مسائل و مشکلات مختلف شرکت‌های خصوصی به صورت ویژه دنبال می‌شود و با تأمین نیازها در تلاش هستیم که زمینه افزایش اشتغال و رونق تولید فراهم شود.

ارائه تسهیلات به واحدها

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر بیان کرد: یکی از مهمترین نیازهای شرکت‌های فعال در این منطقه، دریافت تسهیلات و رفع مشکلات بانکی است که با جدیت دنبال می‌شود.

رسول رستمی تأمین سرمایه در گردش را یکی از مهمترین مطالبات دانست و افزود: در این نشست، مسائلی همچون تأمین تسهیلات، رفع مشکلات با محیط زیست، حسابرسی تأمین اجتماعی، برق و… مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد.

رفع مشکلات و چالش‌ها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار این منطقه تاکنون، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای نخستین بار تشکیل شده است که امیدواریم شاهد رفع مشکلات و چالش‌ها باشیم.

احمد دشتی‌زاده با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان بوشهر برای گره‌گشایی از کار تولید بیان کرد: شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، مالیات و… شاهد رفع آن باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار