قیمت زولبیا بامیه و میوه شب عید در استان کرمان اعلام شد

در ستاد تنظیم بازار استان کرمان قیمت زولبیا بامیه و پرتقال و سیب درختی شب عید در استان کرمان اعلام شد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا ابوالقاسمی، رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در استان، اظهار داشت: توزیع میوه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح میوه پرتقال و سیب درختی به مناسبت عید نوروز توزیع می‌شود، گفت: قیمت که کیلو پرتقال 21 هزار تومان و هر کیلو سیب درختی 31 هزار تومان برای مصرف کننده است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث خرده فروشی پرتقال 21 هزار و 500 تومان و سیب درختی 32 هزار تومان است، افزود: نظارت از طریق واحدهای نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت جدی بر عرضه میوه و مرغ عید نوروز بیان کرد: اگر مردم تخلفی را مشاهده کردند می‌توانند موارد را از طریق تلفن 124 سازمان جهاد کشاورزی و 135 اداره کل تعزیرات گزارش دهند.

ابوالقاسمی با اشاره به توزیع مرغ به مناسبت ایام نوروز در کرمان، گفت: با توجه به گشت‌های مشترک توسط نهادهای مرتبط سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی قرار شده بازرس ناظر در کشتارگاه دام مستقر کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: سقف قیمت زولبیا و بامیه در استان 97 هزار تومان برای هر کیلو مشخص شده است که شهرستان‌ها می‌توانند پایین‌تر از این قیمت در نظر بگیرند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار