فاز نخست پایانه صادراتی جیرفت افتتاح شد

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، فاز یک پایانه صادراتی جیرفت به بهره‌برداری رسید و احداث 6 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین افتتاح فاز اول پایانه صادراتی جیرفت با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار و احداث 6 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین افتتاح فاز اول این پایانه صادراتی اظهار داشت: دولت در زمینه صادرات محصولات کشاورزی در کنار نگاه به دیگر کشور‌های دنیا، نگاه ویژه‌ای به همسایگان خود دارد.

وی در زمینه تبادلات، صادرات و دیگر امور به سیاست همسایگی تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی منطقه، جنوب استان کرمان به‌ویژه شهرستان جیرفت، احداث این پایانه صادراتی نقش مهمی در این بخش ایفا می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: تمامی دستگاه‌های مربوطه برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی فراهم کرده و زمینه مشارکت و سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی را فراهم کنند.

به گزارش ایران اکونا به نقل از تسنیم، این پایانه صادراتی سالانه ظرفیت سورتینگ، بسته‌بندی و صادرات 70 هزار تن محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای را دارد که با بهره‌برداری از آن برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

سفر استانی دولت به کرمان| حضور رئیس جمهور ‌بر سر مزار حاج قاسم/ ‌بازدید هوایی ‌رئیسی ‌از مناطق سیل‌زده + فیلمکرمان آخرین مقصد ‌دور نخست سفرهای استانی دولت/ رئیسی: اصلاح شیوه تخصیص یارانه کالاهای اساسی ادامه دارد/ در گام بعدی فاصله ارز آزاد و نیمایی حذف می‌شودخسارت سنگین سیل به نخلستان‌های کرمان/ زندگی نخل‌داران ‌فلج شد/ پرداخت غرامت ناچیز بیمه به کشاورزان

با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور عملیات اجرایی طرح احداث 6 هزار و 304 واحد مسکن شهری و روستایی نیز در جنوب استان کرمان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد.

محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با بیان اینکه از مجموع افراد پالایش شده هشت هزار و 784 نفر واجد شرایط شناخته شده اظهار داشت: از این تعداد 2 هزار و 695 نفر واریز وجه داشته‌اند.

به گزارش ایران اکونا به نقل از تسنیم با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بهره‌برداری از هزار و 701 واحد روستایی در جنوب استان کرمان که با مشارکت بنیاد مسکن احداث شده بود، آغاز شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار