عملکرد بانک‌ها زیر ذره‌بین استاندار همدان

از مهم‌ترین منابع مالی که می‌تواند توسعه استان را رقم بزند عملکرد مالی بانک‌ها است که این روزها زیر ذره‌بین استاندار همدان قرار گرفته است.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که قبل از ظهر  امروز در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شده بود، گفت: برای هر بانک در استان کارنامه‌ای ایجاد شده که برای آن دستورالعمل‌های مشخصی در نظر گرفته‌ایم تا نظارت بر عملکرد بانک‌ها و سیستم بانکداری در استان را افزایش دهیم.

استاندار همدان افزود: همواره به ارائه گزارش عملکرد مستند بانک‌های استان دارم و فعالیت آن‌ها زیر ذره‌بین قرار دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: بر همین اساس خروجی عملکرد شعب بانکی استان از طریق این فرآیند بررسی می‌‌شود و به مدیران عامل بانک‌ها و وزارت اقتصاد ارسال می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه تنها 400 میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان باقی مانده که هنوز تخصیص پیدا نکرده، اظهار داشت: در این سفر 14000 میلیارد تومان اعتبارات به استان تخصیص یافته که قرار است مابقی آن به زودی در اختیار استان قرار گیرد.

قاسمی فرزاد به 956 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکل آبی که استان همدان با آن مواجه بود در جهت مدیریت مصرف بخش کشاورزی به دنبال افزایش 180 هکتار گلخانه به ظرفیت 220 هکتاری گلخانه‌های استان هستیم.

استاندار همدان تاکید کرد: استان باید در سه سال اخیر به رشد 7.5 درصدی برسد که برای آن برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده و از تمام دستگاه‌های اجرایی خواستار توجه به عمل کردن این برنامه هستیم.

قاسمی فرزاد از مدیران کل استان خواست تا در ارئه گزارشات و عملکردهای سازمان‌های زیر مجموعه خود نهایت دقت و توجه را داشته باشند و گفت: چشم‌انداز و اهداف استان بر اساس همین گزارشات صورت می‌گیرد برای همین ارائه گزارشات صادقانه و مستند بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 هزار و 400 فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است، تاکید کرد: اطلاعات سامانه رصد صحت‌سنجی شده که قابل استناد می باشد و از مدیران خواستاریم از سیاه‌نمایی بپرهیزند، چرا که اگر مسئولی وضعیت را منفی نشان دهد در جبهه دشمن است.

استاندار همدان خواستار حمایت از طرح‌ها و سرمایه‌گذاران در استان همدان شد و افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و توجه به توسعه همه جانبه استان، تاکنون بیش از 7 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی، در بخش‌های مختلف این استان صورت گرفته است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: باید در همدان با انسجام و همدلی مسئولین و مردم زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را مهیا کنیم، در این صورت است که می‌توانیم به توسعه پایدار شهر فکر کنیم.

وی ادامه داد: همدان توسعه یافته حق مردم ولایتمدار پایتخت تاریخ و تمدن است که با اجرای پروژه‌هایی در بخش‌های گردشگری فرهنگی، تاریخی، طبیعی و سلامت، علمی و صنعت محقق می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار