سپرده گذاری اتباع در طرح ساماندهی سرمايه های خرد اتباع معتبر است

مدیرکل امور اتباع استانداری خراسان رضوی گفت افتتاح حساب و سپرده گذاری اتباع ساکن استان نزد بانک ملی در قالب ساماندهی سرمایه اتباع معتبر است.

شرافتی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت فتتاح حساب و سپرده گذاری اتباع ساکن استان فقط در قالب "طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمايه های خرد اتباع نزد بانک ملی" معتبر می باشد

حسین شرافتی با اعلام این خبر افزود: افتتاح حساب و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی ساکن استان فقط در طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمايه های خرد اتباع که متولی آن سازمان ملی مهاجرت می باشد معتبر میباشد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی بیان داشت: تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و در استان خراسان رضوی نیز مورد استقبال اتباع واقع شده است. 

وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام می نمایند و با افتتاح حساب تنها در نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن همچون اقامت،اشتغال،بیمه و... بهره مند گردند و هرگونه سپرده گذاری و افتتاح حساب در سایر بانک‌ها و خارج از این طرح قابل قبول نمیباشد. 

شرافتی یادآور شد: اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اخبار و اطلاعیه های مرتبط را تنها از طریق اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی و سازمان ملی مهاجرت پیگیری و دنبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار