سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۴ آبان ماه

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۷۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۶۳ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۲۴ آبان ماه) در ابتدای معاملات با افت ۲۸۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحدی قرار گرفت.


در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۷۵۲ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۶۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۸۲  واحد بر روی ارتفاع ۳۸۸ هزار و ۶۱۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۸ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۵۱۰ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۸ هزار و ۷۱۵ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۷۹۹ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۶۶۵ واحد بر روی پله ۳۸۸ هزار و ۳۳۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فارس و فملی تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها در شاخص بورس بودند.

شاخص فرابورس نیز با افت ۵۰ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۴۷۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، غصینو و زاگرس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته اند.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۱۸ هزار و ۸۶ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۲۴ هزار و و ۴۲۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۲ هزار و ۴۹۱ واحدی بر روی ارتفاع ۳۸۶ هزار و ۵۰۸ واحد قرار گرفت. بورس، شپنا و شستا سه نماد پرتراکنش این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۶۷ واحدی بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۶۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد زاگرس، آریا و غضینو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشته اند.

در حال حاضر از میان ۶۶۲ نماد، ۵۲ نماد در صف خرید و ۱۱۷ نماد در صف فروش قرار دارند.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار