مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس:

ساعات کاری مدارس و ادارات فارس از اول مهر اعلام شد

شیراز - مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس از تصویب شناور شدن ساعت کاری ادارات و مدارس از ابتدای مهرماه خبر داد.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری مهر، امیرحسین جمشیدی، در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان گفت: با توجه به شروع مدارس و آغاز مهرماه، شاهد ترافیک سنگینی در روزهای ابتدای مهر ماه خواهیم بود به همین دلیل در این جلسه پیشنهاد شناور شدن ساعات کار مدارس و ادارات مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس طبق مصوبه امروز سی‌ام شهریورماه مقرر شد، به جهت پیشگیری از ترافیک سنگین، ابتدا بانک‌ها از ساعت ۷ شروع به کار کنند.

جمشیدی ادامه داد: بعد از بانک‌ها مدارس متوسطه اول و دوم در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه صبح، سپس دبستان‌ها در ساعت ۷ و ۴۵ صبح و بعد ادارات ساعت ۸ صبح کار خود را آغاز خواهند کرد که به این ترتیب تداخل ساعت منجر به ترافیک نشود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس همچنین برای پایان ساعت کاری نیز اجرای این مصوبه را لازم دانست و اظهار کرد: ساعت اتمام کار نیز در ابتدا بانک‌ها، بعد دبیرستان‌های پایه اول و دوم، بعد دبستان‌ها و سپس ادارات تعطیل خواهند شد.

وی در پایان از ارائه پیشنهاد تغییر ساعات کاری و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به حوزه معاونت توسعه و پشتیبانی نیز خبر داد و گفت: در صورت تصویب نیز این مصوبه نیز اجرایی خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار