روش دریافت سریع‌تر ارز برای زائران حج تمتع

زائران حج تمتع می‌توانند با ورود به پیام‌رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.
- اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عرضه ارز مسافرتی برای زائران حج تمتع از 23 اردیبهشت ماه در 260 شعبه منتخب بانک ملی سراسر کشور آغاز شد. بر این اساس هر زائر 5 سال به بالا می‌تواند حداکثر 500 دلار از طریق یکی از شعب منتخب بانک ملی یا از طریق پیام‌رسان بله دریافت کند. 

اما انجام اقدامات اولیه برای دریافت ارز به صورت غیرحضوری، روش سریع‌تر و راحت‌تری برای زائران به شمار می‌آید زیرا می‌‌توانند با ورود به پیام‌رسان «بله» تلفن همراه خود و کلیک روی گزینه «ارز حج تمتع» و تکمیل مشخصات و همچنین انتخاب شعبه منتخب ، اقدامات اولیه را به راحتی انجام دهند و بعد به بانک مراجعه کنند.

روند ارائه ارز به زائران برای افرادی که در روزهای آتی قصد عزیمت به عربستان را دارند، ادامه دارد.

اگر گزینه «ارز حج تمتع» در بخش خدمات پیام‌رسان «بله» نمایش داده نمی‌شود، به‌روزرسانی این نرم‌افزار ضروری است.

ارائه ارز مسافرتی به زائران "حج تمتع" از فردا

به گزارش ایران اکونا به نقل از تسنیم، عملیات انتقال زائران بیت‌الله الحرام از 21 فرودگاه کشور از جمله ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با 765 پرواز رفت و برگشت انجام خواهد شد که مسئولیت آن را دو شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(ایران ایر) و معراج متقبل شده‌اند.

عملیات بازگشت زائران به کشور نیز از نیمه تیرماه آغاز خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار