رشد اقتصادی با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد

امام جمعه زنجان با اشاره به مشارکت مردم در تولید گفت: رشد اقتصادی با تقویت تولید اتفاق می‌افتد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی است و امیدوارم مومنان و روزه‌داران در این شب‌های قدر بهترین استفاده را بکنند.

وی با بیان اینکه یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی انتظار می‌رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود.

امام جمعه زنجان در ادامه به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: 12 فروردین سال 58 ، مردم ایران به جمهوری اسلامی آری گفتند و معتقد بودند که جمهوری اسلامی جامعه را در چهارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم ایران بعد از گذشت 45 سال همچنان انقلاب و نظام را دوست دارند، گفت: در انتخابات اخیر هم ثابت کردند که به ندای رهبری لبیک می‌گویند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه به موضوع تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: با اشاره به شعار سال، افزود: بخشی از دلایل عقب ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد؛ رشد اقتصادی با تقویت تولید با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار