راهکار آیتول برای کاهش ریسک فروش قسطی بیمه

آیتول با راهکاری هوشمندانه و با ارائه بیمه قسطی خودرو بدون چک، سفته و سود، شرایط خرید بیمه را برای مالکان خودرو تسهیل کرده است.

به گزارش ایران اکونا به نقل از بازرگانی خبرگزاری مهر، فروش اقساطی بیمه همواره برای ارائه دهنده خدمات و خریدار بیمه خودرو، ریسک‌هایی به دنبال دارد. عدم تسویه به موقع از سوی خریدار از یک سو و اخذ سود و مبلغی بالاتر از تعرفه واقعی توسط ارائه دهنده خدمت از سوی دیگر، به همراه شرایط دشوار ارائه چک و سفته از جمله این چالش‌ها است. آیتول با اقدامی نوآورانه با ارائه بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ارائه چک، سفته و همچنین بدون در نظر گرفتن سود، این ریسک ها را برای بیمه‌گذار در حد چشمگیری کاهش داده است.

در فروش بیمه شخص ثالث اقساطی بدون چک، شرکت آیتول عهده‌دار تعهد و ضمانت پرداخت اقساط بیمه شده است و مالکان خودرو می‌توانند با خرید قسطی بیمه ضمانت و سود، مبلغ خرید یا تمدید بیمه‌نامه خود را بر اساس مدل قراردادی و اعتبارسنجی آیتول پرداخت کنند.

موعد پرداخت اقساط تمدید یا خرید بیمه‌، همان تاریخ صدور بیمه‌نامه است و آخرین مهلت پرداخت صورت‌حساب تا ۵ روز بعد از تاریخ سررسید محاسبه می‌شود؛ خرید بیمه ثالث و بدنه خودرو در آیتول بدون چک و سفته است اما درصورت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر، بیمه‌گذار مشمول بدحسابی می‌شود.

خرید بیمه قسطی ثالث و بدنه در آیتول، مقرون به صرفه بوده و کاربران دغدغه شرایط دست و پاگیر ارائه چک و سفته را نخواهند داشت؛ علاوه بر این مالکان خودرو از امکان مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه‌ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، خرید آسان و سریع بیمه‌نامه، صدور سریع بیمه‌نامه از تمام شرکت‌های بیمه و تضمین بهترین قیمت بهره‌مند می‌شوند.

فرآیند خرید بیمه قسطی در آیتول به این گونه است که مالک خودرو پس از ورود به سایتitoll.ir و انتخاب خدمات بیمه خودرو، با ثبت پلاک و کدملی، امکان مشاهده اطلاعات خودروی خود را پیدا می‌کند. کاربر در گام بعدی و پس از تأیید مالکیت خودرو و ثبت میزان خسارت در سال گذشته، وارد مرحله انتخاب خرید اقساطی بیمه خودرو می‌شود.

در مرحله بعدی، مالک با انتخاب بیمه گذار مورد نظر از میان شرکت‌های بیمه‌ای معتبر می‌تواند از اقساط ۴ تا ۶ ماهه در پرداخت بیمه ‌نامه بهره ‌مند شده و با تأیید پیش نویس بیمه ‌نامه و تعهدات پرداخت اقساط، خرید خود را قطعی کند.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، سرویس‌های جامعی شامل پرداخت مالیات خودرو، استعلام بیمه موتور سیکلت با کد ملی، عوارض آزادراهی، پرداخت طرح ترافیک و … را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده و امیدوار است تا سایر کسب و کارها نیز با ارتقای ظرفیت ریسک پذیری خود در جهت تسهیل گری و توسعه خدمات کلیدی به کاربران گام بردارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار