داوطلب مجلس در گناباد و بجستان: برای ارتقای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برنامه دارم

داوطلب مجلس در گناباد و بجستان گفت: ارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی در مجلس یکی از اصلی ترین اهدافم است و همه تلاش نمایندگان در حوزه خانواده بایستی در جهت سیاست‌های کلان جمعیت، فرزندآوری، تربیت خانواده و ارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از گناباد، انتخابات 1402 به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و این روزها کاندیداها به شدت در حال تبلیغ و ارائه برنامه‌های خود برای جلب آراء مردم هستند. در شهرستان گناباد 40 نفر کاندید وارد عرصه انتخابات شده اند که از این تعداد افرادی انصراف و یا برای حمایت از کاندیدای دیگری اعلام کناره‌گیری کرده‌اند.

گفت‌وگویی داشته ایم با یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان  تا برنامه ‌ها و اهداف خود را جهت حضور در انتخابات 1402 برای مردم تشریح کند.

هادی محمدپور، متولد دوم فروردین 1354 در گناباد است که مقطع کارشناسی رشته تحصیلی الهیات و معارف اسلامی در دانشکده فردوسی مشهد خوانده و پس از آن عازم کشور هندوستان شده تا در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهد.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم اظهارداشت: پس از اتمام دوران تحصیل برای خدمت به مردم وطنم به کشور بازگشتم و در آموزش و پرورش ادامه خدمت دادم و در شهر گناباد نیز وارد شورای شهر شده و یک دوره حضور داشتم.

وی بیان کرد: یکی از دوره‌های شیرین خدمت من در شهرستان گناباد، مدیریت آموزش و پروش بود و پس از آن در سطح استان و دانشگاه فرهنگیان مشغول به فعالیت بودم.

محمدپور بیان کرد: ارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی در مجلس شورای اسلامی یکی از اصلی ترین اهدافم است و همه تلاش نمایندگان در حوزه خانواده بایستی در جهت سیاست‌های کلان جمعیت، فرزندآوری، تربیت خانواده و ارتقای سبک زندگی ایرانی اسلامی باشد که با توجه به تجربه چندین و چند ساله در حوزه مشاوره‌های خانواده از جمله نمایندگان فعال خواهم بود.

وی ادامه داد: نظر به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند پیگیری برنامه‌های برجا مانده نظیر تقویت امور زنان و خانواده و توسعه اجتماعی ضرورت دارد، ایجاد فرصت‌های شغلی همچون مشاغل خرد و خانگی زودبازده برای بانوان با استفاده از ظرفیت ها و مزیت‌های نسبی، ایجاد پارلمان مشورت محلی بانوان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دفتر نماینده از برنامه‌هایم خواهد بود.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث مسکن بیان داشت: تنبیه بانک‌های متخلف در طرح نهضت ملی یکی از راهبردها خواهد بود، مجلس شورای اسلامی ضمن نظارت و کمک به اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها بایستی موانع بر سر راه این طرح را بردارد.

محمدپور گفت: یکی از مشکلات اصلی این طرح شانه خالی کردن بانک‌ها در پرداخت تسهیلات است که نیاز به تصویب قوانینی دارد که بانک‌ها را به تحرک وادارد، با توجه به تعهد دولت جهت ساخت 6000 واحد مسکونی در گناباد و بجستان اقداماتی نظیر، تامین اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های آب ،برق و گاز و سرانه‌های فرهنگی، فضای سبز ،تفریحی، مدارس، اماکن مذهبی در سایت‌های نهضت ملی مسکن  اولویت دارد.

وی در خصوص حوزه گردشگری نیز عنوان کرد: تغییر نگرش از نگاه هزینه‌ای به نگاه درآمدزایی باید صورت گیرد، در حوزه گردشگری بایستی در کنار اخذ اعتبارات از سازمان‌های دولتی به دنبال تعاملات گسترده با بخش خصوصی در حوزه گردشگری باشیم.

محمدپور در خصوص این حوزه برای گناباد و بجستان نیز اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی فرودگاه گناباد ایجاد زنجیره ورود گردشگر به منطقه از اولویت‌های مهم این حوزه خواهد بود.

نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: تامین اعتبار برای اجرای فازهای بعدی طرح گردشگری قنات قصبه و خروج از فضای چهارگانه در حوزه گردشگری ، رایزنی با سازمان‌های خصوصی زیر نظر وزارت گردشگری همچون انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی ایران و معاونت‌های وزارت امور خارجه جهت مقصد گرفتن گردشگران خارجی برای سفر به گناباد و بازدید از قنات جهانی قصبه گناباد و تحصیل در رفت و آمد و گردشگران خارجی نقش خواهد داشت.

محمدپور خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه اعتباراتی برای ساخت هتل‌های گردشگری و افزایش آن از یک میلیون و چهارصد هزار به یک میلیون و 900 هزار در نظر گرفته شده است که باید از این ظرفیت برای استان استفاده کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار