حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران صحت ندارد/هیچ‌تصمیمی برای تغییر قیمت بنزین گرفته نشده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به خبرهایی در خصوص حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران و احتمال افزایش قیمت بنزین، این موضوعات را تکذیب کرد و گفت: هیچ تصمیمی در این موضوعات اتخاذ نشده است.
- اخبار اقتصادی -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز در فضای مجازی تصاویری منتشر شد مبنی بر اینکه استفاده از کارت سوخت شخصی برای خرید بنزین از جایگاه‌های سوخت، از ابتدای تیرماه الزامی می شود و پیرو این الزام، کارت‌های سوخت جایگاه‌داران دیگر در دسترس عموم مردم نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم صحت این موضوع را از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کرد. علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با تسنیم در این خصوص گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم.

وی افزود: اینکه از ابتدای تیرماه، تنها با کارت سوخت شخصی اقدام به توزیع بنزین شود و کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد در دسترس مردم نباشد، صحت ندارد.

نژاد علی خاطرنشان کرد: همواره توصیه می‌شود که مردم کارت سوخت شخصی به همراه داشته باشند و آن دسته از مالکان خودرو که کارت سوخت آنها مفقود شده می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+، اقدام به ثبت نام کارت سوخت المثنی کنند تا بتوانند با کارت سوخت شخصی، اقدام به سوخت‌گیری کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین اذعان داشت: هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده و تمامی اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار