جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین

رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان در سال گذشته خبر داد.

موسی بابایی کیا رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور افزایش ضریب و درجه مکانیزاسیون در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی در سال گذشته مبلغ یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات طرح توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از محل اعتبارات خط ۱۱ به این استان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در پایان سال گذشته از مبلغ کل تخصیص یافته به استان ۵۵۹ میلیارد ریال توسط بهره برداران جذب و دریافت شده است.

بابایی کیا یادآور شد: تعداد افراد معرفی شده به بانک جهت دریافت تسهیلات بانکی ۶۰۷ نفر به مبلغ دو هزار و ۸۴۰میلیارد ریال بوده که از این تعداد ۲۱۴ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۵۵۹ میلیارد ریال شده اند.

رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با استفاده از تسهیلات بانکی جذب شده ۵۲ دستگاه تراکتور باغی به مبلغ ۱۹۴میلیارد ریال و تعداد ۱۶۲ دستگاه انواع دنباله بند و ادوات کششی کشاورزی به مبلغ ۳۶۵ میلیارد ریال به ناوگان مکانیزه استان افزوده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار