توسعه ناوگان حمل و نقل جاده ای خط صبا از شمال تا جنوب/ خط صبا بین المللی شد

مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای خط صبا از خرید غرفه در بندرعباس و راه اندازی واحد بین الملل شرکت متبوعش به منظور افزایش کارایی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان، مهدی کریمی ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر با اعلام خبر فوق، گفت: با توجه به وجود شعبه فعال و فعالیت مستمر در شهرستان بندرعباس و اسکله شهید رجایی و همچنین به منظورتقویت بخش حمل بار و صدور بارنامه در جنوب کشور و رهایی از اجاره بهاء سنگین غرفه ها نسبت به خرید غرفه در شهرستان بندرعباس اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: همچنین با توجه به شعبه فعال صدور بارنامه در پایانه اکبرآباد تهران و به جهت افزایش کارایی در حوزه فوروآردری نسبت به راه اندازی دفاتر جدید جهت صدور بارنامه در محل های شمس آباد، شهرری و شرکت سایپا اقدام شده است.

خط صبا بین المللی شد

مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای خط صبا از احیای واحد بین الملل شرکت خط صبا خبرداد و گفت: بخش بین الملل شرکت از سال 93 غیرفعال شده بود.

کریمی با تاکید بر اینکه اگر بخش حمل و نقل کشور همگام با اهداف کلان اقتصادی توسعه پیدا نکند به تنگنایی برای رشد و توسعه اقتصادی تبدیل می شود، گفت: با توجه به پیشینه شرکت و افزایش کارایی فعالیت در بخش های فوروآردری و کریری و همچنین به دلیل پیشرفت و حرکت به سوی اهداف بلند مدت برنامه ریزی شده و تبدیل شدن به یکی از شرکت های مطرح و سطح برتر در حوزه حمل و نقل داخلی و بین المللی نسبت به فعالیت در حوزه بین الملل اقدام شد.

خرید 10 دستگاه کشنده جدید

وی در ادامه به عملکرد شرکت متبوعش در ده ماهه سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به اهداف و چشم انداز های شرکت و در راستای توسعه ناوگان حمل و نقلی شرکت نسبت به خرید 10 دستگاه کشنده جدید از شرکت رخش خودرو دیزل اقدام شد.

راه اندازی غرفه در پایانه بار استان گیلان شهرستان بندرانزلی  و تغییر وضعیت شرکت از مسئولیت محدود به سهامی خاص از دیگر اقدامات صورت گرفته در ده ماه سال جاری این شرکت بود که مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده ای خط صبا به آن اشاره کرد و گفت: توسعه همه جانبه زیرساخت های حمل و نقل کشور می تواند زمینه دست یابی به رشد اقتصادی پایدار و اشتغال باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار