توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد، از توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در سکو‌های تنظیم بازار یزد خبر داد.

محمدعلی شاه‌حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در روز‌های آتی حجم گسترده‌ای از گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی برای تنظیم بازار در سکو‌های تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت تأمین مرغ بازار نوروزی اعلام کرد: جوجه‌ریزی استان در سال گذشته نسبت به کل استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده که ۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ماهانه ۱۲۰ تن تولید گوشت مرغ در استان است و در شب عید مشکلی در تامین آن نداشتیم.
 
شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر وضعیت بازار در استان یزد گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی مکلف هستند با تمام توان در خصوص کنترل قیمت اقلام در بازار اقدامات لازم را انجام دهند تا با کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.
 
وی در پایان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت، برنج، میوه شب عید، آرد و شکر به طور کامل تأمین و توزیع شهرستانی آنها نیز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار