دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری کرج:

بانک جامع تولیدکنندگان ملزومات عفاف و حجاب در کرج تدوین شد

البرز - دبیر قرارگاه عفاف و حجاب فرمانداری کرج گفت: بانک جامعی را از تولیدکنندگان ملزومات عفاف و حجاب در کلانشهر کرج تهیه کرده ایم.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری مهر، سپیده غفاری اظهار کرد: بیش از ۳۰ تولیدکننده عفاف و حجاب در شهرستان کرج برای عرضه تولیدات خود در رویداد ستر ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد بیش از ۵۰۰ طرح به دبیرخانه ستر ارسال شده است که استقبال قابل توجهی بود.

غفاری گفت: رویداد ستر یک سیاست گذاری فرهنگی – اجتماعی برای ساماندهی فعالیت تولیدات حوزه عفاف و حجاب در کلانشهر کرج بود و در این فراخوان بانک جامعی را برای اجرای طرح‌های بزرگ‌تر از جمله راه اندازی مرکز دائمی عرضه این تولیدات تهیه کرده ایم.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بعنوان متولی کارگروه ساماندهی مد و لباس استان و اتاق اصناف، اتحادیه پوشاک، صنف خیاطان در اجرای این طرح همراهی خوبی با قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کرج داشته اند که جای قدردانی دارد.

غفاری گفت: برای برگزاری این رویداد با اکثریت بانوان تولیدکننده در حوزه عفاف و حجاب گفتگو داشته ام و دغدغه‌های این قشر را می دانم؛ بانوان کارآفرین چرخ اقتصاد و اشتغال را می‌گردانند و منزلت آنها دایر کردن غرفه‌های موقف و پراکنده شهری نیست، به همین منظور فضایی متناسب با جایگاه و شأن تولیدکنندگان برای این رویداد در نظر گرفته ایم، ضمن اینکه به موازات آن مرکز دائمی را نیز در مکانی واحد و بدور از طرح‌های پراکنده و بدون پایلوت، در نظر گرفته ایم که بزودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز در جریان جمع آوری اطلاعات پایه برای اطلس مد و لباس استان بوده ایم، افزود: اکنون وارد فاز اجرایی کار شده ایم، رویداد ستر کرج همزمان با روز عفاف و حجاب با حضور تولیدکنندگان برتر این حوزه برای نخستین بار در سطح یک برنامه استانی برگزار می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار