ایجاد بیش از 10 هزار شغل در حوزه اصناف خراسان جنوبی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی از صدور بیش از 4 هزار پروانه کسب صنفی در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با صدور این پروانه‌ها برای بیش از 10 هزار و 640 شغل ایجاد شده است.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، احمد آریافر با اشاره به اینکه سال گذشته بیشتر پروانه کسب‌های صادره در حوزه تولیدی، توزیعی و خدماتی فنی بوده است، اظهار داشت: در این مدت 4 هزار و 256 پروانه کسب صنفی صادر شده که با صدور آنها برای بیش از 10 هزار و 640 شغل ایجاد شده است.

وی گفت: افراد متقاضی می‌توانند برای دریافت پروانه کسب در سامانه اصناف ایرانیان ثبت نام کنند. از 4 هزار و 256 پروانه کسب صنفی 4 هزار و 82 پروانه کسب عادی و 174 مورد مربوط به پروانه کسب ایثارگری بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه صدور پروانه کسب صنفی برای خانواده‌های ایثارگران و شهدا رایگان است، افزود: سال گذشته 2 هزار و  223 پروانه کسب عادی و 40 پروانه کسب ایثارگری تمدید شده است. هم‌اکنون در خراسان جنوبی 32 هزار و 916 واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در قالب 128 اتحادیه صنفی و 9 اتاق اصناف فعالیت می‌کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار