امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص وصعب العلاج در دفاتر پیشخوان منتخب

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از امکان پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص و صعب العلاج در دفاتر پیشخوان منتخب خبر داد.

محمد غلام‌نژاد مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اظهار کرد: با هدف افزایش رضایت بیمه شدگان گرامی و ایجاد دسترسی بیشتر برای بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، اداره کل بیمه سلامت استان تهران، ترتیبی اتخاذ کرد تا پذیرش اسناد پزشکی مرتبط با بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در تعدادی از دفاتر پیشخوان منتخب امکان پذیر شود.

وی افزود: بر این اساس علاوه بر امکان پذیرش اسناد بیماران خاص وصعب العلاج در ادارات بیمه سلامت شهرستان‌های تابعه استان تهران، شهرری، شمیرانات و میدان انقلاب، این خدمت در برخی از دفاتر پیشخوان منتخب شامل دفتر پیشخوان نوبنیاد، تجریش، شهرری، تهرانپارس، آزادی، ستارخان، رسالت و میرداماد نیز راه اندازی شده است تا از این طریق، ضمن دسترسی بیشتر برای بیمه شدگان گرامی، گروه بیشتری از بیماران از حمایت دولت در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران همچنین گفت: بیمه شدگان گرامی جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس مندرج در همین پایگاه اطلاع رسانی مراجعه کرده و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار