افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل خبر داد و گفت: افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در استان اردبیل قابل قبول نیست و با مسببان آن به جد برخورد می‌شود.

مسعود ایرانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل  گفت: عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو از شرایط بازار و برخی خلأ‌های نظارتی استفاده کرده و اقدام به افزایش خودسرانه قیمت‌ها کرده بودند که با گزارش‌های مردمی جلوی این اقدامات گرفته شد.

وی تصریح کرد: تعدادی از این متخلفان و افراد گرفتار در گران‌فروشی به پرداخت جریمه‌های سنگین محکوم شده و جلوی اقدامات خودسرانه گرفته شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نمونه این اقدام را افزایش غیرقانونی ورودی میدان میوه و تره‌بار و همچنین افزایش بی‌رویه کرایه آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی اعلام کرد و گفت: در این زمینه نیز برخورد جدی با متخلفان انجام شد و تعدادی از این متخلفان نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ایرانی در مورد افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری نیز افزود: با تصمیم شهرداری و مصوبه شورای شهر که به تأیید فرمانداری رسیده، افزایش ۴۰ درصدی را در کرایه‌های تاکسی و حمل و نقل درون شهری در اردبیل شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به متخلفان هشدار داد که جلوی این تخلفات با جدیت گرفته شده و اهالی استان می‌توانند موارد تخلف را با سامانه تعزیرات حکومتی و یا صمت در میان بگذارند.

در این جلسه مدیرعامل تاکسیرانی اردبیل نیز به افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌ها از اول اردیبهشت ماه در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ورودی تاکسی‌های گردشگری ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و به ازای هر تقاطع ۷۵۰ تومان به این نرخ افزوده می‌شود.

عاطف محمدنژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای تاکسی‌های خطی نیز به ازای هر مسیر مبلغ هفت هزار تومان تعیین شده و دریافت هر مبلغ بالاتر از این رقم تخلف محسوب شده و با مرتکبان به تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همکاران بازرسی ما در سطح شهر آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلف رانندگان تاکسی هستند و در صورت مشاهده تخلف هموطنان از طریق تلفن ۳۳۶۳۶۰۰۴ و ۵ می‌توانند تخلفات را با اعلام کد تاکسی گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل
اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار