اعتبار درمانی کدام مناطق نطنز رایگان تمدید شد؟

رئیس بیمه سلامت نطنز از تمدید اعتبار رایگان روستاییان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر به صورت رایگان برای یک سال خبر داد.
- اخبار استانها -

جواد تدبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: اعتبار سیستمی بیمه‌های روستائیان و ساکنان شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت شهرستان نطنز تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران به مدت یک سال به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به پایان یافتن اعتبار بیمه 15 هزار نفر از  بیمه‌شدگان عضو صندوق بیمه روستائیان و ساکنان کمتر از بیست هزار نفر جمعیت در پایان فروردین‌ماه 1403، ارائه خدمات به مدت یک سال دیگر به صورت متمرکز و سیستمی در ستاد سازمان بیمه سلامت ایران تمدید شد.

تدبیری با اشاره به تکلیف قانونی مبنی بر پوشش همگانی بیمه، تاکید کرد: هیچ فردی در شهرستان نطنز نباید بدون پوشش بیمه باشد و در این راستا درگاه‌های موجود اعم از سامانه الکترونیکی، دفاتر پیشخوان طرف قرار داد و اداره بیمه سلامت شهرستان نطنز، آماده ارائه خدمت به شهروندان گرامی بوده.

وی ضمن اشاره به لزوم بهره‌مندی تمام آحاد جامعه از خدمات درمانی افزود: تمام افراد فاقد بیمه می‌توانند به صورت رایگان حتی در زمان بستری تحت پوشش بیمه قرار گرفته و از خدمات 90درصدی بستری در بیمارستان و 70 درصد خدمات سرپایی استفاده کنند.

رئیس بیمه سلامت نطنز، گفت: تمامی بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در تمام صندوق‌های بیمه‌ای اعم از کارکنان دولت، سایراقشار، بیمه سلامت همگانی، ایرانیان، روستائیان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت می‌توانند جهت اطلاع از اعتبار دفترچه بیمه اقدام به شماره گیری با کد دستوری #1666* و با ارسال کد ملی از اعتبار دفترچه بیمه خود مطلع شوند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار