ارائه خدمات درمانی رایگان به فرهنگیان استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: خدمات درمانی برای فرهنگیان استان بوشهر که بیمه دارند رایگان است.
- اخبار استانها -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی موحدی ظهر امروز در بازدید از درمانگاه شهدای فرهنگیان بوشهر با اشاره به ظرفیت این مجموع درمانی اظهار داشت: این درمانگاه دارای 8 تخت بیمارستانی است و از ساعت 8 تا 24 همه روزه به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی با بیان اینکه با نوسازی صورت گرفته بخش بستری و پذیرش از یکدیگر جدا شده‌اند گفت: برای این مرکز درمانی تأییدیه اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه تعرفه این درمانگاه افزایش نیافته است عنوان کرد: تمامی خدمات درمانی برای فرهنگیانی که بیمه دارند رایگان است و این مرکز با تمامی بیمه‌ها قرارداد دارد.

موحدی با اشاره به اینکه این درمانگاه در تعطیلات نوروز بدون تعطیلی به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت بیان کرد: بهترین دندان پزشکان در این مرکز درمانی فعالیت دارند و خدمات دندانپزشکی برای فرهنگیان علاوه بر اینکه مشمول بیمه هستند، از تخفیف 20 درصدی نیز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: 9 متخصص از قبیل گوارش، زنان و زایمان، دندان پزشک، داخلی، ارتوپد، اورولوژی، چشم پزشک و اپتومتریست، کلینیک مشاوره و بخش اورژانس فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه این درمانگاه با تمامی بیمه‌ها قرارداد دارد تصریح کرد: در گذشته یک یونیت در این محل وجود داشت که در حال حاضر به 4 یونیت رسیده است و 3 متخصص در حوزه دندانپزشکی به همراه ارائه عکس، خدمات‌دهی می‌کنند.

موحدی از ارائه خدمات رایگان مشاوره تحصیلی در این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر برق مرکز قطع شود بر اساس راه‌اندازی ژنراتور خوشبختانه تا 6 ساعت بدون وقفه فعالیت درمانی ادامه خواهد داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار