«عرضه خودرو در بورس» از لایحه بودجه حذف شد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
- اخبار اقتصادی -

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به بررسی مواد ارجاعی لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا گفت: در این زمینه کمیسیون تلفیق پیشتر پیشنهادی را مصوب کرده بود که پانزده درصد از منابع این موضوع به خودروسازان و مابقی به دولت باز می گشت.

حذف دلالان و سایت‌ها از جریان قیمت‌گذاری خودرو با عرضه در بورس

وی افزود: در ادامه و در صحن مجلس پیشنهاد دیگری مصوب شد که عنوان می‌کرد که اگر خودرو در بورس کالا عرضه شود باید براساس شرایطی باشد و نباید بیش از 1.2 دهم باشد که این مسئله ابهام برانگیز بود و به کمیسیون ارجاع شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 تاکید کرد: بنابراین طبق تصمیم کمیسیون تلفیق هم پیشنهاد اولیه در لایحه بودجه که مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا و همچنین پیشنهاد ثانویه که در مربوط به تعیین شرایط برای این مسئله بود از لایحه حذف شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تلاش مجلس این است که در لایحه بودجه دولت طوری عمل کند که در زمینه عرضه خودرو رانت شکل نگیرد.

وی تاکید کرد: بنابراین موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه حذف شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار