معاون استاندار گلستان:

۷۳ مجوز بی‌نام سرمایه گذاری در گلستان صادر شد

گرگان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: در راستای شتاب بخشیدن به توسعه همه جانبه گلستان ۷۳ مجوز بی‌نام سرمایه گذاری در استان صادر شد.

به گزارش ایران اکونا به نقل از خبرنگار مهر، سیدمحمد دهنوی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در راستای شتاب بخشیدن به توسعه همه جانبه استان ۷۳ عنوان مجوز بی نام صادر شده که شیرین‌سازی آب از خزر، گردشگری و صنایع تبدیلی از جمله آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: در سال جاری ۲۱۰ میلیون دلار کالای غیرنفتی از این استان به کشورهای مقصد صادر شده است.

وی گفت: افزایش ظرفیت کارخانه‌های آرد استان به ۴۰ درصد و از سرگیری دوباره آمد و شد کامیون در مرز اینچه‌برون گنبدکاووس به ترکمنستان از جمله رویکردهای افزایش صادرات در گلستان است.

دهنوی بیان کرد: امسال ۱۵۰ هزار میلیارد ریال وام بانکی جدید برای رونق تولید به متقاضیان گلستانی پرداخت شده که در ۱۲ سال اخیر رشد بی‌سابقه دارد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان مصارف بانکی استان ۵۲۰ هزار میلیارد ریال بوده که یکسال اخیر ۳۳۰ هزار میلیارد ریال استمهال منابع بانکی انجام شده و ۴۰ هزار میلیارد ریال هم مطالبات بانکی مانده وجود دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار