آشنایی با هتل طلوع خورشید اصفهان

میان هتل های اصفهان می‌توان اقامتگاه‌های سنتی و باکیفیتی را انتخاب کرد که ضمن ارائه بهترین امکانات، فضای نوستالژیک و آرامش‌بخشی را برای ما فراهم می‌کنند. یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنتی موجود در شهر اصفهان، هتل «طلوع خورشید» این شهر است که در تاریخی‌ترین بافت شهر هم قرار دارد. نظرات مهمانانی که قبلا در این هتل اقامت داشتند، حاکی از آن است که هتل طلوع خورشید با اینکه از هر نظر سنتی است، اما رفتار کارکنان آن بسیار حرفه‌ای به‌شمار می‌آید. به‌طوری‌که با یک برخورد آن‌ها می‌توان به آموزش دیده بودن‌شان پی برد. به همین خاطر هتل طلوع‌ خورشید در لیست رزرو نهایی هتل اصفهان علی بابا رتبه خوبی را دریافت کرده و توسط افراد زیادی برای دفعات پی‌درپی رزرو شده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره این هتل سنتی با شما به‌اشتراک بگذاریم.


هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

اقامتگاه سنتی طلوع خورشید در کوچه سی و هفتم خیابان ابن سینای اصفهان واقع شده است. این هتل در سال 1390 افتتاح شد و در سال 1396 موردبازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل طلوع خورشید به‌صورت دو طبقه دور یک حیاط زیبا ساخته شده است و وسط این حیاط یک حوض پرآب وجود دارد. فضای تفریحی داخل حیاط و گلدان‌های دور حوض، زیبایی فراوانی به محیط این هتل بخشیده است. هتل طلوع خورشید 21 واحد اقامتی دارد که به‌صورت سوئیت‌های یک تا شش خوابه دراختیار مهمانان قرار داده می‌‌شوند. فضای کاملا سنتی با امکانات مدرن این هتل، وجه تمایز آن با دیگر هتل‌های موجود در شهر اصفهان است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. هزینه اقامت در هتل سنتی طلوع خورشید برای بچه‌های زیر سه سال رایگان، برای بچه‌های سه تا هشت سال نیم‌بها و برای افراد بالاتر از هشت سال تمام‌‌بها محاسبه می‌شود. 

امکانات عمومی و اختصاصی هتل طلوع خورشید اصفهان

حتما مشتاق هستید بدانید که این هتل سنتی و باصفا چه امکاناتی را برای مهمانان خود مهیا کرده است. اگر بخواهیم این امکانات را به‌صورت مختصر به شما معرفی کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

-لابی با ظرفیت 10 نفر

-پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو (محدود در روزهای شلوغ)

-فضای سبز

-صندوق امانات

-اینترنت پرسرعت

-پذیرش 24 ساعته

-ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)

-لاندری

-کتابخانه و نمازخانه

-آتلیه

-خدمات باربری و اتاق چمدان

-سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی

-رستوران اختصاصی با ظرفیت 30 نفر

-چایخانه سنتی

-تاکسی سرویس

-خدمات خانه‌داری

-غرفه و فروشگاه

هتل طلوع خورشید، برای هر سوئیت اقامتی خود نیز امکاناتی نظیر مبلمان، دراور، کمد لباس، آباژور، رخت‌آویز، تلفن، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، ماهواره، مینی‌بار، چای‌ساز، اینترنت، صندوق امانات داخلی، تلویزیون، روم‌سرویس، یخچال، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع را درنظر گرفته است. سرویس اضافه در این هتل نیز به‌صورت کاناپه ارائه می‌شود. بنابراین با اقامت در هتل طلوع خورشید اصفهان می‌توانید در حد یک هتل سه ستاره مدرن سرویس دریافت کنید و از فضای سنتی آن نیز لذت ببرید

قوانین کنسلی در هتل سنتی طلوع خورشید

قوانین کنسلی و لغو رزرو هر هتل با هتل دیگر تفاوت دارد؛ در مورد هتل های اصفهان نیز این موضوع صدق می‌کند. بنابراین قوانین متفاوت کنسلی در هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان نیز به‌قرار زیر است:

-اعلام کنسلی یک ماه قبل از تاریخ ورود به هتل: «شامل پرداخت 30٪ هزینه یک شب اقامت» 

-اعلام کنسلی کم‌تر از یک هفته تا تاریخ ورود به هتل: «شامل 50٪ هزینه یک شب اقامت»

-اعلام کنسلی تا 48 ساعت قبل از تاریخ ورود به هتل: «شامل پرداخت کل هزینه یک شب اقامت»

شما می‌توانید همه قوانین مربوط به کنسلی هر هتل اصفهان را در زمان رزرو هتل اصفهان از علی بابا مشاهده کنید. برخی از هتل‌ها قوانین ساده و برخی نیز قوانین سخت‌تری در این رابطه دارند. بنابراین توجه به قوانین لغو رزرو در هتل‌ها برای هر مسافر و گردشگر ضروری است. 

فاصله هتل طلوع خورشید تا مراکز مهم اصفهان

هتل سنتی طلوع خورشید چون در بافت قدیمی شهر اصفهان قرار گرفته، با بسیاری از مراکز تاریخی این شهر فاصله نزدیکی دارد. فاصله این هتل با دیگر مکان‌های مهم شهر نیز به‌قرار زیر است:

-فاصله تا پایانه مسافربری زاینده‌رود: (حدود 10 کیلومتر)

-فاصله تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان: (حدود 22 کیلومتر)

-فاصله تا پایانه مسافربری کاوه: (حدود چهار کیلومتر)

-فاصله تا بیمارستان چمران اصفهان: (حدود 10 کیلومتر)

-فاصله تا ایستگاه مترو شهدا: (حدود دو کیلومتر)

-فاصله تا مجتمع اصفهان سیتی‌سنتر: (حدود هفت کیلومتر)

-فاصله تا باغ گلها: (حدود پنج کیلومتر)

-فاصله تا میدان نقش جهان: (حدود دو کیلومتر)

-فاصله تا کاخ هشت بهشت: (حدود چهار و نیم کیلومتر)

-فاصله تا باغ پرندگان: (حدود 11 کیلومتر)

-فاصله تا آتشگاه: (حدود 10 کیلومتر)

-فاصله تا سینما سپاهان: (حدود سه و نیم کیلومتر)

شما می‌توانید برای رفتن به هریک از مکان‌های فوق در شهر اصفهان، از تاکسی سرویس هتل استفاده کرده و در زمان رفتن به ترمینال یا فرودگاه هم از ترانسفر هتل استفاده کنید. طی کردن بیشتر فواصلی که در این لیست ارائه شده، با ماشین کم‌تر از 20 دقیقه طول خواهد کشید. بنابراین با خیال راحت می‌توانید هتل طلوع خورشید اصفهان را برای اقامت انتخاب کرده و خیال‌تان از بابت نزدیکی به مکان‌های مهم شهر راحت باشد. 

چگونگی رزرو آنلاین هتل طلوع خورشید اصفهان

رزرو کردن هتل های اصفهان به‌صورت آنلاین کار بسیار راحتی است. رزرو آنلاین از هر نظر بهتر از رزرو حضوری هتل خواهد بود. به همین خاطر شما با رزرو هتل اصفهان از علی بابا می‌توانید با چند کلیک ساده هتل موردنظر خود را رزرو کرده و سپس سفر خود را استارت بزنید. برای انتخاب هتل طلوع خورشید هم کافی است در کادر مربوطه نام هتل طلوع خورشید را تایپ کنید تا فقط سوئیت‌های خالی این هتل برای شما نمایش داده شود. آن‌گاه پس از طی کردن مراحل رزرو، اطلاعات سوئیت‌تان برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را ذخیره کنید و هنگام مراجعه به هتل، آن را به هتلدار تحویل دهید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار